Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Reklamáció

Törekszünk arra, hogy minőségi termékeket vásároljunk megbízható beszállítóktól az Ön számára. Ha ennek ellenére előfordul, hogy a termék működése leáll, gondoskodunk a gyors javításról, a termék cseréjéről vagy a pénzösszeg visszatérítéséről.

Reklamáció esetében a Panaszkezelési eljárás alapján járunk el.

Abban az esetben, ha csak a szerződéstől szeretne elállni 14 napon belül, kérjük szíveskedjen kapcsolatba lépni velünk és töltse ki az Űrlap az adásvételi szerződéstől való elálláshoz formanyomtatványt.

Jótállás

Mennyi a garancia ideje?

A garanciát a törvényes korlátok szerint nyújtják, nevezetesen:

Áru értéke: 10.000 HUF alatt  

 nincs garancia 

Áru értéke: 10.000 - 100.000 HUF közötti

 1 év garancia

Áru értéke: 100.000 - 250.000  HUF közötti  

 2 év garancia

Áru értéke: 250.000 HUF fölött  

 3 év garancia

Használt áruk esetében a jótállási idő az áru átvételétől számított tizenkét hónap.

Általános eljárás

Ha webáruházunkban vásárolt termékkel kapcsolatban szeretne panaszt benyújtani, kérjük kövesse az alábbi utasításokat:

* az iRobot márkákra nem vonatkozik

  • Reklamációra a készüléket tisztán és szennyeződésektől mentesen kell elküldeni, ellenkező esetben a készüléket higiéniai okokból nem tudjuk reklamálásra elfogadni, és visszaküldjük Önnek.

1)    Ki kell töltenie a formanyomtatványt. A Hiba leírása mezőben írja le a hibát a lehető legalaposabban és legpontosabban. Minél részletesebb információkat kapunk, annál könnyebben tudjuk teljesíteni kérését.

2)    A kitöltött reklamációs űrlapot kérjük nyomtassa ki, vagy küldje el e-mailben a következő címre: [email protected]

3) A terméket gondosan csomagolja be a, hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket. Mellékelje a reklamációs űrlapot és a számla/nyugta másolatát.

4)    Küldje el a termékeket / robotokat a következő címre:

ROBOT WORLD s.r.o.
reklamáció / 
szerviz
Mlýnská 304
547 01 Náchod, Cseh Köztársaság


vagy vigye el a termékeket a legközelebbi Packeta (Csomagküldő) feladóhelyre és a személyzetnek jelentse be a 93423564 kódot.

Nagyobb méretű termékek (pl. fűnyírógép) visszaküldése vagy szervize esetén lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a +36 199 90 109 telefonszámon a további lépésekért.

5)    Telefonos ügyfélszolgálatunk szívesen nyújt tájékoztatást a visszáru feldolgozási állapotáról.

 

*Az iRobot reklamációt kérjük szíveskedjen elküldeni a következő címre:

iRobot szerviz Budapest
Egressy út 96-98
Budapest 1149

+36 306 86 87 86
[email protected]

A panaszhoz elegendő mellékelni a számlát.

Amennyiben  a rendezett reklamáció, javítás keretén belül visszaküldött termék nem kerül átvételre, a terméket 6 hónapig tároljuk, ezt követően pedig  visszatérítés nélkül, környezetkímélő módon ártalmatlanításra kerül.

Hogyan küldje vissza a termékeket? További információt itt találhat –  Visszalépés a szerződéstől és áruvisszaküldés
 

Gyakori kérdések

Mennyi ideig tart a panasz elbírálása?

Fogyasztó esetén 30 napunk van a panasz rendezésére. Ez a határidő akkor érvényes, ha az összes szükséges dokumentumot megkaptuk Öntől.

Olyan vásárló reklamációjának esetében, aki nem minősül fogyasztónak (azonosítószám szerepel az adásvételi bizonylaton), kötelesek vagyunk a panaszt ésszerű határidőn belül vagy közös megegyezéssel elbírálni.

Milyen dokumentumokra van szükségem a panasz megoldásához?

Kizárólag a vásárlást igazoló bizonylat másolatára van szüksége.

Ha a termékeket postai úton küldi, kérjük, a lehető legpontosabban írja le a panasszal érintett termék hibáját. A könnyebb kitöltéshez használhatja a Kitöltési útmutatót.

A terméket az eredeti csomagolásában kell visszaküldenem?

A csomagolás nem része a reklamációs eljárásnak. Ha azonban megvan az eredeti csomagolás, ez segít megvédeni a terméket a szállítás során.

Ha postán küldi a terméket, mindig gondosan csomagolja be, nehogy a szállítás során megsérüljön a termék.

A kiegészítőket is mellékelni kell a panasszal érintett termékhez?

Igen, kérjük a terméket tartozékokkal együtt küldje vissza. Néha a hibát a tartozékok okozhatják, és a hivatalos szerviz kéri ezek átadását is. Ez szükségtelenül megnövelné a termék javítási idejét.

Mi van akkor, ha csak a tartozékok hibásak, a fő terméket is el kell küldenem?

Igen, a tartozékokat érintő panasz esetében is javasoljuk a fő termék elküldését (a hiba nem mutatkozik).

Hogyan jutnak el hozzám a javított termékek?

A terméket közvetlenül a megadott címre tudjuk szállítani.

Hol tudhatom meg, hogy a panaszom milyen szakaszban van?

Kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.

A terméket bekerült a kosárba

Bezár

Kosárba

INGYENES házhozszállítás!

Termék hozzáadva az összehasonlításhoz

Bezár

Mindet összehasonlítani