Reklamáció
Törekszünk arra, hogy minőségi termékeket vásároljunk megbízható beszállítóktól az Ön számára. Ha ennek ellenére előfordul, hogy a termék működése leáll, gondoskodunk a gyors javításról, a termék cseréjéről vagy a pénzösszeg visszatérítéséről.
Reklamáció esetében a Panaszkezelési eljárás alapján járunk el.
Abban az esetben, ha csak a szerződéstől szeretne elállni 14 napon belül, kérjük szíveskedjen kapcsolatba lépni velünk és töltse ki az Űrlap az adásvételi szerződéstől való elálláshoz formanyomtatványt.
Jótállás
Mennyi a garancia ideje?
A garanciát a törvényes korlátok szerint nyújtják, nevezetesen:
Áru értéke: 10.000 HUF alatt |
nincs garancia |
Áru értéke: 10.000 - 250.000 HUF közötti |
2 év garancia |
Áru értéke: 250.000 HUF fölött |
3 év garancia |
Használt áruk esetében a jótállási idő az áru átvételétől számított tizenkét hónap.
Általános eljárás
Ha webáruházunkban vásárolt termékkel kapcsolatban szeretne panaszt benyújtani, kérjük kövesse az alábbi utasításokat:
* az iRobot márkákra nem vonatkozik
- Reklamációra a készüléket tisztán és szennyeződésektől mentesen kell elküldeni, ellenkező esetben a készüléket higiéniai okokból nem tudjuk reklamálásra elfogadni, és visszaküldjük Önnek.
1) Ki kell töltenie a formanyomtatványt. A Hiba leírása mezőben írja le a hibát a lehető legalaposabban és legpontosabban. Minél részletesebb információkat kapunk, annál könnyebben tudjuk teljesíteni kérését.
2) A kitöltött reklamációs űrlapot kérjük nyomtassa ki, vagy küldje el e-mailben a következő címre: [email protected]
3) A terméket gondosan csomagolja be a, hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket. Mellékelje a reklamációs űrlapot és a számla/nyugta másolatát.
4) Küldje el a termékeket / robotokat a következő címre:
ROBOT WORLD s.r.o.
reklamáció / szerviz
Mlýnská 304
547 01 Náchod, Cseh Köztársaság
vagy vigye el a termékeket a legközelebbi Packeta (Csomagküldő) feladóhelyre és a személyzetnek jelentse be a 93423564 kódot.
Nagyobb méretű termékek (pl. fűnyírógép) visszaküldése vagy szervize esetén lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a +36 199 90 109 telefonszámon a további lépésekért.
5) Telefonos ügyfélszolgálatunk szívesen nyújt tájékoztatást a visszáru feldolgozási állapotáról.
*Az iRobot reklamációt kérjük szíveskedjen elküldeni a következő címre:
CERTUS MERCATUS KFT
2045 TÖRÖKBÁLINT TÓ PARK U. 3.
A panaszhoz elegendő mellékelni a számlát.
Amennyiben a rendezett reklamáció, javítás keretén belül visszaküldött termék nem kerül átvételre, a terméket 6 hónapig tároljuk, ezt követően pedig visszatérítés nélkül, környezetkímélő módon ártalmatlanításra kerül.
Hogyan küldje vissza a termékeket? További információt itt találhat – Visszalépés a szerződéstől és áruvisszaküldés
Gyakori kérdések
Mennyi ideig tart a panasz elbírálása?
Fogyasztó esetén 30 napunk van a panasz rendezésére. Ez a határidő akkor érvényes, ha az összes szükséges dokumentumot megkaptuk Öntől.
Olyan vásárló reklamációjának esetében, aki nem minősül fogyasztónak (azonosítószám szerepel az adásvételi bizonylaton), kötelesek vagyunk a panaszt ésszerű határidőn belül vagy közös megegyezéssel elbírálni.
Milyen dokumentumokra van szükségem a panasz megoldásához?
Kizárólag a vásárlást igazoló bizonylat másolatára van szüksége.
Ha a termékeket postai úton küldi, kérjük, a lehető legpontosabban írja le a panasszal érintett termék hibáját. A könnyebb kitöltéshez használhatja a Kitöltési útmutatót.
A terméket az eredeti csomagolásában kell visszaküldenem?
A csomagolás nem része a reklamációs eljárásnak. Ha azonban megvan az eredeti csomagolás, ez segít megvédeni a terméket a szállítás során.
Ha postán küldi a terméket, mindig gondosan csomagolja be, nehogy a szállítás során megsérüljön a termék.
A kiegészítőket is mellékelni kell a panasszal érintett termékhez?
Igen, kérjük a terméket tartozékokkal együtt küldje vissza. Néha a hibát a tartozékok okozhatják, és a hivatalos szerviz kéri ezek átadását is. Ez szükségtelenül megnövelné a termék javítási idejét.
Mi van akkor, ha csak a tartozékok hibásak, a fő terméket is el kell küldenem?
Igen, a tartozékokat érintő panasz esetében is javasoljuk a fő termék elküldését (a hiba nem mutatkozik).
Hogyan jutnak el hozzám a javított termékek?
A terméket közvetlenül a megadott címre tudjuk szállítani.
Hol tudhatom meg, hogy a panaszom milyen szakaszban van?
Kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.