Szerviz
Nem úgy működik a robot segítője, ahogy kellene? Szívesen segítünk a javításban.
Javítunk - robotporszívókat, robotfelmosókat, medenceporszívókat, ablaktisztítókat, robotfűnyírókat, ... a következő márkákat:
Robotporszívók:
iRobot Roomba / Scooba, LG, iClebo, CleanMate, Samsung, Sencor, Symbo, Fun Beat, Fobeli, Carneo, TV Products (King Cleaning), Bralko Galaxy, Hoover, Rowenta, Roidmi.
Medence porszívók:
Szervizünk Dolphin, Zodiac és Aquabot félautomata és automata medenceporszívókat.
Aquabot márka - csak a Cseh Köztársaság, SK, DE, RO, PL weboldalainkon vásárolt termékeket szervizeljük.
Ablaktisztítók:
Szervizeljük a Hobot és Symbo Weebot ablakmosó robotokat.
Antibakteriális porszívók:
Szervizeljük a Raycop antibakteriális porszívókat.
Robot fűnyírók:
Szervizeljük a Robomow és Gardena robotfűnyírókat.
Bővebb információkért, vagy a szolgáltatás megrendelése miatt kérjük lépjen velünk kapcsolatba a +36 199 90 109 telefonszámon, vagy írjon e-mailt a következő címre: [email protected]
Szerviz
Ha az árajánlat nem felel meg Önnek, és nem kívánja megjavíttatni a robotot, akkor az adott márkaszerviz diagnosztika díját kell megfizetnie az alábbi táblázat szerint:
Diagnosztika díja: |
|
Robotporszívók | 15 000 Ft |
Medence porszívók | 30 000 Ft |
Robot fűnyírók | 30 000 Ft |
Drónok | 13 000 Ft |
A készüléket tisztítva és szennyeződésektől mentesen kell beküldeni szervizelésre, ellenkező esetben a készüléket higiéniai okokból nem tudjuk szervizelésre elfogadni, és visszaküldjük Önnek.
A szervizjavításhoz kapcsolódó szállítási költség a fuvarozó aktuális árlistája alapján kerül felszámításra. A szállítás és a szolgáltatás díjáról előzetesen tájékoztatni fogjuk Önt.
Hogyan működik?
Íme egy gyors útmutató az eljáráshoz. Ha további kérdése vagy észrevétele van, lépjen velünk kapcsolatba a +36 199 90 109 telefonszámon, vagy írjon e-mailt a következő címre: [email protected]
1) Töltse ki a szervizlapot. A Hiba leírása mezőben írja le a hibát a lehető legalaposabban és legpontosabban. Minél részletesebb információkat kapunk, annál könnyebben tudjuk teljesíteni kérését.
2) Nyomtassa ki a kitöltött szervizlapot.
3) A terméket gondosan csomagolja be a, hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket. Mellékelje a kitöltött szervizlapot.
4) A csomagot küldje el a következő címre:
ROBOT WORLD s.r.o.
reklamáció / szerviz
Mlýnská 304
547 01 Náchod, Cseh Köztársaság
vagy vigye be az Önhöz legközelebbi Packeta (Csomagküldő) feladási csomagpontjába – lásd itt
(Nagyobb méretű termékek (pl. fűnyírógép) visszaküldése vagy szervize esetén lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a +36 199 90 109 telefonszámon a további lépésekért.)
5) Amint megtörténik a hiba diagnosztizálása, az e-mail címére küldünk egy ajánlatot. Az Ön jóváhagyását követően sor kerül a termék javítására.
Megjegyzés: A hibák diagnosztizálása 14-20 napot vehet igénybe a szervizközpont kapacitásától függően.
6) Telefonos ügyfélszolgálatunk szívesen nyújt tájékoztatást a z Ön szervizigényének állapotáról (telefonszám +36 199 90 109).
Gyakori kérdések
Hogyan tudom megrendelni a robot javítását?
Lépjen velünk kapcsolatba a +36 199 90 109 telefonszámon, vagy küldjön e-mailt a következő címre: [email protected]. Bővebb információt munkatársaink tudnak nyújtani.
A következő lépés a szervizlap kitöltése.
Mennyi ideig tart a robot diagnosztizálása és az árajánlat elküldése?
Attól függ, mennyire zsúfolt a szerviz. Alapvetően 2-3 hét kell ahhoz, hogy a szolgáltatásra árajánlatot kapjunk. A medencetisztítók szezonjában a szolgáltatásra vonatkozó árajánlat kézbesítése tovább is tarthat, kb.3-5 hét.
A terméket az eredeti csomagolásában kell visszaküldenem?
Ez nem feltétlenül szükséges, ha azonban megvan az eredeti csomagolás, ez segít megvédeni a terméket a szállítás során.
Mi van akkor, ha csak a tartozék hibás, a fő terméket is el kell küldenem?
Igen, a tartozékok szervizbe történő küldése esetén is ajánlott a fő terméket is elküldeni (ennek hiányában nem biztos, hogy sikerül megállapítani a hibát).
Hogyan jut el hozzám a javított termék?
A terméket futár fogja kézbesíteni az Ön által megadott címre.
Mennyibe kerül a robot visszaküldése a címemre?
A szállítás ára futárcégen keresztül 1 200 Ft.
Mi történik, ha visszautasítom a szolgáltatásra vonatkozó ajánlatot?
Ha úgy találja, hogy a termék javítására vonatkozó ajánlat nem megfelelő vagy túl magas, elutasíthatja a termék javítását. Ebben az esetben a diagnosztika díját kell megfizetni.
Mi történik, ha nem veszem vissza a robotot?
2 hónap elteltével kapni fog egy kérelmet az átvételre vonatkozóan. Amennyiben a szolgáltatás befejezésétől számított 6 hónapon belül nem veszi át a terméket, a termék cégünk tulajdonában marad. Használt vagy kiselejtezett termékként értékesítésre kerül..