Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Szerviz

Nem úgy működik a robot segítője, ahogy kellene? Szívesen segítünk a javításban.

Javítunk - robotporszívókat, robotfelmosókat, medenceporszívókat, ablaktisztítókat, robotfűnyírókat, ... a következő márkákat:

Robotporszívók:

servis robotických vysavačů

iRobot Roomba / Scooba, LG, iClebo, CleanMate, Samsung, Sencor, Symbo, Fun Beat, Fobeli, Carneo, TV Products (King Cleaning), Bralko Galaxy, Hoover, Rowenta, Roidmi.

Medence porszívók:

servis automatických bazénových vysavačů

Szervizünk Dolphin, Zodiac és Aquabot félautomata és automata medenceporszívókat.

Aquabot márka - csak a Cseh Köztársaság, SK, DE, RO, PL weboldalainkon vásárolt termékeket szervizeljük.

Ablaktisztítók:

servis robotických čističů na okna

Szervizeljük a Hobot és Symbo Weebot ablakmosó robotokat.

Antibakteriális porszívók:

servis raycop

Szervizeljük a Raycop antibakteriális porszívókat.

Robot fűnyírók:

servis robotických sekaček

Szervizeljük a Robomow és Gardena robotfűnyírókat.

Bővebb információkért, vagy a szolgáltatás megrendelése miatt kérjük lépjen velünk kapcsolatba a +36 199 90 109 telefonszámon, vagy írjon e-mailt a következő címre: [email protected]

Szerviz

Ha az árajánlat nem felel meg Önnek, és nem kívánja megjavíttatni a robotot, akkor az adott márkaszerviz diagnosztika díját kell megfizetnie az alábbi táblázat szerint:

Diagnosztika díja:

Robotporszívók         15 000 Ft
Medence porszívók         30 000 Ft
Robot fűnyírók         30 000 Ft
Drónok         13 000 Ft

A készüléket tisztítva és szennyeződésektől mentesen kell beküldeni szervizelésre, ellenkező esetben a készüléket higiéniai okokból nem tudjuk szervizelésre elfogadni, és visszaküldjük Önnek.

A szervizjavításhoz kapcsolódó szállítási költség a fuvarozó aktuális árlistája alapján kerül felszámításra. A szállítás és a szolgáltatás díjáról előzetesen tájékoztatni fogjuk Önt.

Hogyan működik?

Íme egy gyors útmutató az eljáráshoz. Ha további kérdése vagy észrevétele van, lépjen velünk kapcsolatba a +36 199 90 109 telefonszámon, vagy írjon e-mailt a következő címre: [email protected]

1)   Töltse ki a szervizlapot. A Hiba leírása mezőben írja le a hibát a lehető legalaposabban és legpontosabban. Minél részletesebb információkat kapunk, annál könnyebben tudjuk teljesíteni kérését.

2) Nyomtassa ki a kitöltött szervizlapot.

3) A terméket gondosan csomagolja be a, hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket. Mellékelje a kitöltött szervizlapot.

4)    A csomagot küldje el a következő címre:

ROBOT WORLD s.r.o.
reklamáció / 
szerviz
Mlýnská 304
547 01 Náchod, Cseh Köztársaság

vagy vigye be az Önhöz legközelebbi Packeta (Csomagküldő) feladási csomagpontjába – lásd itt

(Nagyobb méretű termékek (pl. fűnyírógép) visszaküldése vagy szervize esetén lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a +36 199 90 109 telefonszámon a további lépésekért.)

5)    Amint megtörténik a hiba diagnosztizálása, az e-mail címére küldünk egy ajánlatot. Az Ön jóváhagyását követően sor kerül a termék javítására.

Megjegyzés: A hibák diagnosztizálása 14-20 napot vehet igénybe a szervizközpont kapacitásától függően.

6)    Telefonos ügyfélszolgálatunk szívesen nyújt tájékoztatást a z Ön szervizigényének állapotáról (telefonszám +36 199 90 109).

Gyakori kérdések

Hogyan tudom megrendelni a robot javítását?

Lépjen velünk kapcsolatba a +36 199 90 109 telefonszámon, vagy küldjön e-mailt a következő címre: [email protected]. Bővebb információt munkatársaink tudnak nyújtani.

A következő lépés a szervizlap kitöltése.

Mennyi ideig tart a robot diagnosztizálása és az árajánlat elküldése?

Attól függ, mennyire zsúfolt a szerviz. Alapvetően 2-3 hét kell ahhoz, hogy a szolgáltatásra árajánlatot kapjunk. A medencetisztítók szezonjában a szolgáltatásra vonatkozó árajánlat kézbesítése tovább is tarthat, kb.3-5 hét.

A terméket az eredeti csomagolásában kell visszaküldenem?

Ez nem feltétlenül szükséges, ha azonban megvan az eredeti csomagolás, ez segít megvédeni a terméket a szállítás során.

Mi van akkor, ha csak a tartozék hibás, a fő terméket is el kell küldenem?

Igen, a tartozékok szervizbe történő küldése esetén is ajánlott a fő terméket is elküldeni (ennek hiányában nem biztos, hogy sikerül megállapítani a hibát).

Hogyan jut el hozzám a javított termék?

A terméket futár fogja kézbesíteni az Ön által megadott címre.

Mennyibe kerül a robot visszaküldése a címemre?

A szállítás ára futárcégen keresztül 1 200 Ft. 

Mi történik, ha visszautasítom a szolgáltatásra vonatkozó ajánlatot?

Ha úgy találja, hogy a termék javítására vonatkozó ajánlat nem megfelelő vagy túl magas, elutasíthatja a termék javítását. Ebben az esetben a diagnosztika díját kell megfizetni.

Mi történik, ha nem veszem vissza a robotot?

2 hónap elteltével kapni fog egy kérelmet az átvételre vonatkozóan. Amennyiben a szolgáltatás befejezésétől számított 6 hónapon belül nem veszi át a terméket, a termék cégünk tulajdonában marad. Használt vagy kiselejtezett termékként értékesítésre kerül..

A terméket bekerült a kosárba

Bezár

Kosárba

INGYENES házhozszállítás!

Termék hozzáadva az összehasonlításhoz

Bezár

Mindet összehasonlítani